Duitse Klantenservice Medewerker
Nature Power, een groeiend bedrijf in hoge kwaliteit voedingssupplementen, is op zoek naar een enthousiaste medewerker m/v, om op de Duitse markt het bedrijf te ondersteunen.
Het is een gevarieerde positie, met uiteenlopende werkzaamheden. De basis zal bestaan uit het geven van goede Duitse klantenservice aan onze klanten en groothandel.
Het verwerken van opdrachten, het bijhouden van de mailbox- en het telefonisch beantwoorden van vragen behoren tot de dagelijkse werkzaamheden. Er zijn ook financiële taken zoals het versturen van betaalherinneringen en het behandelen van de automatische incasso.
Er ligt ook een belangrijke rol bij het up-to-date houden van de Social Media kanalen door de reacties door te nemen en eventuele vragen te beantwoorden.
Naast de Duitse klantenservice zijn er ook andere werkzaamheden in het bedrijf in Soest, waar we Nederlands spreken, dus Nederlands is vereist. Beheersing van de Engelse taal, is gezien het internationale karakter van het bedrijf zeker een pre.
Een speciale achtergrond is niet vereist, maar common sense, problem solving skills, het goed prioriteiten kunnen stellen en vooral de bereidheid om te leren, zijn eigenschappen die we erg waarderen.
Een goede werksfeer staat bij ons op de eerste plaats en we zoeken iemand die daaraan meewerkt. We zijn een team waarin alle kennis aanwezig is, dus je kunt zeker in je functie groeien.
Wij werken met SAP en Microsoft systemen. Ervaring hiermee is zeker fijn, maar geen must als je snel dingen kunt leren.
Samengevat zoeken wij dus een leergierig en enthousiast persoon met uitstekende beheersing van de Duitse taal in woord en geschrift, bij voorkeur een native speaker, die zich kan vinden in deze beschrijving.
40 uur per week in ons kantoor in het centrum van Soest.
Soort dienstverband: Fulltime
Salaris: €2.400,00 – €3.000,00 per maand op basis van een 40-urige werkweek.
Geïnteresseerd? Neem contact op met ester@vitamunda.com
Marketing medewerker
Heb jij een vlotte pen, een scherp oog voor detail én een grote affiniteit voor gezondheid? Wil je werken voor meerdere merken die hoogwaardige supplementen en gezondheidsoplossingen bieden? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wij zoeken een energieke en nauwkeurige allround marketing medewerker die moeiteloos schakelt tussen contentcreatie, e-mailmarketing en optimalisatie van campagnes. Je werkt in een betrokken team waar je impact hebt op de merkbeleving en conversie van vier snelgroeiende merken in Nederland, Duitsland en daarbuiten.
Wat ga je doen?
Als allround marketing medewerker ben jij verantwoordelijk voor het schrijven, plannen en optimaliseren van content voor nieuwsbrieven, websites en Amazon. Je werkt data-gedreven, klantgericht en met oog voor merkconsistentie. Je krijgt veel verantwoordelijkheid, maar ook veel vrijheid om je werk zelf te organiseren.
Je dagelijkse werkzaamheden bestaan onder andere uit:
- Schrijven van nieuwsbrieven voor Vitamunda (NL/DE), NaturePower (DE), NutriVital (EN) en LipoCellTech™ (EN).
- Beheren en optimaliseren van zoekwoorden voor Amazon-campagnes.
- Toevoegen van nieuwe leads aan de e-mailfunnel van LipoCellTech™.
Wekelijks houd jij je bezig met:
- De premium nieuwsbrief ‘Feinste Auswahl’ van NaturePower, gericht op productselectie, voorraad en verkoop.
- Het schrijven van doelgroepgerichte blogs en LinkedIn-posts (NL/DE).
Daarnaast werk je aan diverse projecten zoals:
- Opzetten van de Amazon Brand Store voor NaturePower.
- SEO-optimalisatie van Amazon-listings en websites (Vitamunda.de, NaturePower.de).
- Structureren en beheren van de contentbibliotheek.
Wat breng jij mee?
- Een passie voor schrijven én gezondheid.
- Foutloos Nederlands en Engels, en bij voorkeur ook goed Duits.
- Ervaring met e-mailmarketing, SEO en contentcreatie.
- Zelfstandig kunnen werken én afstemmen met collega’s.
- Strategisch meedenken, maar kan ook schakelen naar operationele taken.
- Leergierig, gestructureerd en denkt klantgericht.
- Analytisch ingesteld en geïnteresseerd om prestaties te verbeteren op basis van data.
Wat bieden wij jou?
- Een afwisselende functie met veel ruimte voor eigen initiatief.
- Werken voor meerdere merken met een duidelijke missie: gezondheid ondersteunen met kwaliteit en integriteit.
- Een hecht en gedreven team opererend met korte lijnen.
- Salaris van 2500 tot 3200 euro op basis van 40 urige werkweek
- Toegang tot hoogwaardige supplementen tegen medewerkerskorting.
- Kennisdeling, ruimte voor ontwikkeling en waardering voor jouw ideeën.
Tools waar je mee gaat werken
- Google Spreadsheets – planning & tracking
- Amazon Campaign Manager – advertentiebeheer
- Campaign Monitor / ActiveCampaign / MailChimp – e-mailmarketing
- Canva – visualbriefings & social content
- Google Analytics – data-analyse
- Slack & GitHub – communicatie & samenwerking
- SAP – productdata & templates
- ChatGPT, DeepL & Veed.io – slimme ondersteuning
Over ons
Wij zijn actief in de wereld van orthomoleculaire voedingssupplementen met een internationaal portfolio van sterke merken: Vitamunda, NaturePower, NutriVital en LipoCellTech™. Kwaliteit, transparantie en educatie staan bij ons centraal. Wij zijn ambitieus, professioneel en hebben een grote liefde voor gezondheid.
Solliciteren
Ben jij de marketing medewerker met liefde voor taal en gezondheid die wij zoeken?
Reageer dan met je CV en een korte motivatie naar Ester@vitamunda.com